TONI BLER I MI

Ko se seća osobe po imenu Toni Bler, verovatno ga se seća po najvećem prijatelju amera i podršci njima u vreme bombardovanja Srbije 1999 godine. U to vreme bio je predsednik vlade Velike Britanije. Da li ga se neko seća po nečemu dobrom uopšte i posebno da je nešto dobro učinio za Srbiju ? Ja ne.
Kasnije smo čitali da za veliki honorar drži predavanja po svetu i da je lobista nekih zemalja.

Juče pročitasmo da je u «tajnosti « ovde držao predavanja našim ministrima .

Ne znam da li je ta osoba stručna za bilo šta ali i da jeste, duboko se gnušam što je ta osoba pozvana da ovde dođe i da drži predavanja i dodatno da mu se plaća visoki honorar . Zar zbog toga najmanje 3 godine kradu od penzionera i zaposlenih u javnom sektoru ?
Zar se tako lako zaboravljaju žrtve bombardovanja a Bler je učestvovao u donošenju tih odluka. Šta bi rekla mala Milica Rakić da može da kaže ? Možda samo :sram vas bilo, čiko.

Odavno mislim da nas ne ponižavaju prvenstveno ameri, Nemci, Englezi i ostali, već mi sami , odnosno naše tzv. vođe nas ponižavaju i guraju prema dnu. Zašto ?

Danteov pakao ima 7 ili 9 redova, ne sećam se. Mislila sam da smo negde na petom redu u silasku na dno a sve više uviđam da smo skoro na dnu, zahvaljujući našim političarima i našem ravnodušnom posmatranju kako tonemo i tonemo.

Ovaj unos je objavljen pod Uncategorized. Zabeležite stalnu vezu.

2 reagovanja na TONI BLER I MI

  1. dudaelixir kaže:

    Sad sam pročitala kod tebe za ta predavanja! Kako mi brzo zaboravimo ko nas je sve tukao po glavi. Mi smo jako „dobar“ narod, odnosno, „glave“ su bolje od naroda, pa zato se narod ništa ni ne pita! Odvratni su!

Postavi komentar